Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Justícia distributiva

Fa uns mesos van saltar totes les alarmes per l'anunci de l'ús privatiu nocturn de la plaça pública Dones del 36, a Gràcia. No era aquesta la primera manifestació de la nova manera d'entendre l'espai públic a la vila: fa tres anys es va posar en funcionament un pla de mobilitat, molt beneficiós per a alguns carrers, però un caos per a uns altres que eren igual d'estrets o fins i tot més. I si aquesta distribució ja era més que discutible, la situació ha esdevingut totalment inadmissible per l'incompliment sistemàtic de les garanties horàries del pla per pal·liar aquest fort impacte. La cirereta final ha estat, però, el nou sistema de recollida de brossa, que ha confirmat els pitjors auguris: els problemes no es resolen, només es desplacen i es concentren. D'aquesta manera, la vila ha passat a dividir-se entre uns carrers (i places) on l'Ajuntament ha decidit que s'hi pot viure i dormir sense soroll, trànsit ni serveis, i uns altres que, no tenint-ne prou de ser receptors de tot el trànsit privat i de càrrega, s'han convertit en abocadors on es localitzen tots els contenidors de la zona i es passegen una infinitat de camions d'escombraries que, situats als carrers de Gràcia, semblen tancs. No cal ni dir que els problemes de contaminació atmosfèrica i acústica són majúsculs.
Darrera actualització ( Dissabte, 20 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook