Vull explicar el motiu de la meva baixa com a adherit a Solidaritat Catalana per la Independència, el partit que va liderar Joan Laporta i que tenia com a objectiu proclamar la independència al Parlament després de les eleccions del novembre. Solidaritat Catalana es va presentar davant de tothom com una coalició que tenia un objectiu únic: presentar-se a les eleccions al Parlament per obtenir majoria absoluta, proclamar la independència de Catalunya i tot seguit dissoldre's com a partit per convocar noves eleccions. Per tant, una de les primeres decisions que es van prendre va ser que no es posicionaria en cap altre aspecte que no fos estrictament el de la independència: ni temes socials, ni temes ecològics, ni temes locals. Això era imprescindible per tal que gent de tots els àmbits socials i ideològics s'unissin per defensar un objectiu comú: la llibertat de la nació catalana.
Dos dies després de les eleccions i d'haver aconseguit quatre diputats al Parlament, per sorpresa, els dirigents de Solidaritat Catalana van fer públic que presentarien el partit a les eleccions municipals, i que, per tant, a partir de llavors havien de tenir un programa social, ambiental i local propi, com tenen tots els partits convencionals. És a dir, van decidir unilateralment fer el pas de convertir la coalició unitària en un partit com qualsevol altre. Sentint-ho molt, aquest no és el projecte que ens van vendre al principi. Em sento enganyat i utilitzat per alguns professionals de la política, per això he decidit plegar i fer-ho públic.
Olot (Garrotxa)
































Comentaris
I què us pensaveu, colla de passarells
Una mica de respecte, company...
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.