La presidenta del PP, Alícia Sánchez-Camacho, ha presentat una instància a la seu del Departament d'Ensenyament de la Generalitat per reclamar que el seu fill Manuel pugui rebre “un ensenyament bilingüe”. La seva instància s'afegeix a les 500 sol·licituds d'altres pares que, com la filla del guàrdia civil, no han entès que a Catalunya el català és la llengua natural. Alícia Sánchez-Camacho i l'entitat proespanyola Convivencia Cívica diuen que és “contrari al que estableix la Constitució” que la llengua vehicular d'ensenyament sigui el català. La presidenta del Partit Popular a Catalunya aprofitava per explicar que “aquesta és una campanya a favor de la llibertat, que demana que la realitat bilingüe dels nostres carrers es traslladi al nostre model educatiu”.
Els joves catalans han de ser trilingües i això és compatible amb l'actual model lingüístic d'ensenyament. És molt fàcil aconseguir 500 signatures, qualsevol col·lectiu d'immigrats ho podria fer, però cal donar exemple i facilitar la integració amb la millor eina que tenim: la llengua. Mentre els inadaptats s'oposen a una Catalunya catalana emparant-se en les realitats dels seus guetos, els eurodiputats de CiU, ERC, ICV i el PSC han presentat un manifest a favor de l'oficialitat del català a la Unió Europea.
Bellaterra
































Comentaris
"... la filla del guàrdia civil, no han entès que a Catalunya el català és la llengua natural... "
Pues mire usted Sr. Feliu i Roé:
La lengua natural de un país (o sea: un territorio) no es la que le da nombre ni lo que determinan sus políticos, sino lo que habla cada uno de sus ciudadanos. Negar la naturalidad lingüística de la mayoría castellano hablante que vive en Cataluña es de una enorme miseria intelectual y ética. La lengua es un derecho personal y la única condición para utilizarla es que el interlocutor la entienda, pura cuestión tácita. La Sra. Sánchez Camacha es algo más que la filla d´un guàrdia civil. Es una mujer valiente, inteligente y con una enorme sensibilidad política. Yo, que nunca la he votado, siento por ella una gran admiración y respeto.
Per si no quedaba prou clar:
La llengua natural d'un país (és a dir: un territori) no és la que li dóna nom ni el que determinen els seus polítics, sinó el que parlan els seus ciutadans. Negar la naturalitat lingüística de la majoria castellàparlant que viu a Catalunya és d'una enorme misèria intel.lectual i ètica. La llengua és un dret personal i l'única condició per utilitzar-és que l'interlocutor l'entengui, pura qüestió tàcita. La Sra Sánchez Camacho és més que la filla d'un guàrdia civil. És una dona valenta, intel ligent i amb una enorme sensibilitat política. Jo, que mai l'he votat, sento per ella una gran admiració i respecte.
A cagar a la via!
Per si no quedava prou clar:
¡A cagar a la vía!
¡Qué fino, Llagostera! A eso se le llama estar civilizado. Mejor es que vuelva a la misma cloaca de donde no debía haber salido.
Hi ha malalties que no tenen cura i la seva és terminal..., passiu-ho bé!
El diagnóstico de un nazi que para debatir tiene que echar mano a la escatología.
Paradoxa d'una fatxa (nazi), a més de malalta, que acusa els demés de nazis...
A cagar a la via!
Ara pot respondre quan vulgui Sra(?)
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.