Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 1 comentari Enviar un comentari

Al senyor Mas

Dimarts, vostè, només dos dies després de les eleccions estatals, va anunciar una sèrie de mesures per reduir la despesa pública, entre les quals l'increment de les taxes universitàries i les del transport públic.

Tenim un fill que està estudiant a Barcelona el tercer curs de carrera. La mare i jo som funcionaris de l'administració de l'Estat dels grups C i D, respectivament. Com a funcionaris tenim el sou retallat i, suposadament, d'aquí a pocs dies, un cop el senyor Rajoy sigui investit president del govern espanyol, ens el tornarà a retallar. Com a treballadors assalariats que som, no podem “amagar” res del nostre sou i per aquest motiu el nostre fill no pot disposar de cap tipus de beca. A part de les taxes universitàries, li hem de pagar el transport i la residència a Barcelona, a part de les altres despeses que comporta una carrera universitària. Per tant, si ens retallen els sous i ens incrementen les despeses, augmentaran les nostres dificultats per pagar-li els estudis.

Què hem de fer, senyor Mas? Ha pensat en els casos com el nostre, o és que només pensa amb els que van a les universitats privades?

Darrera actualització ( Dilluns, 28 de novembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Miquel Altimires i Ros (Granollers)

Doncs miri. S'ha d'estrenyer més el cinturó i quedar-se a casa per no gastar. El seu fill no seria el primer que acaba la correra tot treballant. Pensi que dos anys passen volant, i doni les gràcies al Tripartit, que són els que han generat el deute que avui hem de pagar.

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter