Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Volem l'escola Pasífae

L'escola Pasífae, de Vilanova i la Geltrú, està en barracons des del curs 2008-2009. Com tots els altres centres educatius que han començat la seva activitat sense un edifici definitiu, esperàvem disposar de l'escola nova en un termini no gaire llarg de temps. Tot i que la situació econòmica actual no ens animava a ser gaire optimistes respecte a la pròxima construcció del centre, el que no ens esperàvem en cap moment és que el Departament d'Ensenyament, en una reunió recent, ens notifiqués que aquesta escola no es construirà, ja que a causa de la davallada de la demanda de places escolars a Vilanova, l'escola no es considera necessària. Deixant a banda les raons econòmiques, els arguments ara són que la natalitat baixa i que no cal construir un edifici nou. En aquest moment, però, es troben estudiant en aquesta escola 180 alumnes de P3 a tercer de primària, que difícilment poden ser reubicats en altres centres, que ja estan prou saturats. De totes maneres el Departament no ens ha notificat pas, de moment, quin serà el futur d'aquests 180 nens i nenes, i ens ha citat per a una propera reunió, en què ens donaran més informació. Els pares i mares de l'escola Pasífae no ens volem resignar al fet que el Departament d'Ensenyament decideixi per nosaltres quin serà el futur educatiu dels nostres fills i filles, i hem decidit engegar algunes accions per fer sentir la nostra veu.

Vilanova i la Geltrú

Darrera actualització ( Diumenge, 12 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter