Em refereixo a la convocatòria del passat dia 21/12/11, en la qual va assegurar que mai hi havia hagut cap pla parcial d'obres i serveis destinat a Semursa. És ben estrany que vostè no ho sabés, ja que segons els meus informes n'hi ha destinats dos. El primer, l'any 2003 amb una dotació de 146.922,44 euros i el segon, l'any 2006 amb 92.000,00 euros; total, 238.922,44 euros. Aquests diners anaven destinats a invertir en el poble. No seria mala operació si Semursa es gestionés bé i reportés beneficis al municipi. El que no és acceptable és que després de 9 anys de la primera inversió aquests diners encara no hagin tornat a l'Ajuntament. També em pregunto com és que entre els administradors de Semursa no hi ha cap representant de l'oposició. I per què li fa tanta nosa el gerent de Semursa? Deu ser que les operacions que es fan no poden ser de domini públic? Crec que és moment de reclamar als nostres polítics la feina ben feta, i a l'oposició, marcar-los de prop perquè uns i altres han de recordar que són servidors del poble i no els seus amos. Sembla que això algunes persones d'AIR ho han oblidat. En resum, el que demano és transparència total en la gestió pública. Em faig responsable del que he escrit, no de les interpretacions que se'n vulguin fer.
Riudarenes (Selva)
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.