Mentre que en algunes comunitats s'estalvia i hi ha recessió, en altres s'injecten diners perquè visquin. Grotesc. Si no hi posen mà a temps… la patacada serà més forta! Els esforços han de tenir premi i fóra bo rebre balons d'ànim… i per què no treballar en equip, on hi càpiga l'honestedat i el caràcter altruista? S'ha fet una mala interpretació i ús de les lleis econòmiques. Els consumidors han passat a ser les víctimes, i s'ha abusat i s'està ofegant el sistema per l'interès particular i egoista d'alguns. Potser el rumb del vaixell ja no és recuperable. Qui assumeix responsabilitats? Acceptar l'evolució natural i retallar sempre és dolorós, sobretot si venim d'un nivell de vida superior i ara toca baixar.
Opinió
A passar per l'adreçador
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 22-02-2012 Pàgina 18
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.