El lector escriu

Apple i el no-català

Recentment he adquirit un producte d'Apple i he contractat un servei d'assistència telefònica durant dos anys. Lamentablement el servei ha estat fins ara molt insatisfactori ja que no m'han atès mai en català.

A més, la resposta sembla que insinua una política inconcreta sobre el tema, ja que he obtingut, segons l'operador, diferents respostes: “no el puc atendre i prou”, “no el puc atendre, però si em deixa el numero de telèfon abans de 24h li trucarà una persona en català”, “no el puc atendre i no existeix cap possibilitat que algú en català l'atengui”, “no el puc atendre i li penjo el telèfon”...

Una de les operadores s'ha justificat dient que Apple “no discrimina per raó de l'idioma [sic]”, referint-se segurament al fet que ella estigués contractada per atendre'm tot i no saber el meu idioma.

És aquesta la resposta d'Apple davant la discriminació que fa a un client, que paga, que viu a Catalunya i que no pot ser atès en el seu idioma?

Repeteixo: és aquesta la resposta d'Apple davant d'aquest fet?

Personalment, la considero indigna d'aquesta empresa, del tot injusta i en desacord amb la legalitat vigent.

Els convido a corregir-ho abans de perdre clients i rebre subseqüents reclamacions.

Barcelona

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia