Apple i el no-català
Recentment he adquirit un producte d'Apple i he contractat un servei d'assistència telefònica durant dos anys. Lamentablement el servei ha estat fins ara molt insatisfactori ja que no m'han atès mai en català.
A més, la resposta sembla que insinua una política inconcreta sobre el tema, ja que he obtingut, segons l'operador, diferents respostes: “no el puc atendre i prou”, “no el puc atendre, però si em deixa el numero de telèfon abans de 24h li trucarà una persona en català”, “no el puc atendre i no existeix cap possibilitat que algú en català l'atengui”, “no el puc atendre i li penjo el telèfon”...
Una de les operadores s'ha justificat dient que Apple “no discrimina per raó de l'idioma [sic]”, referint-se segurament al fet que ella estigués contractada per atendre'm tot i no saber el meu idioma.
És aquesta la resposta d'Apple davant la discriminació que fa a un client, que paga, que viu a Catalunya i que no pot ser atès en el seu idioma?
Repeteixo: és aquesta la resposta d'Apple davant d'aquest fet?
Personalment, la considero indigna d'aquesta empresa, del tot injusta i en desacord amb la legalitat vigent.
Els convido a corregir-ho abans de perdre clients i rebre subseqüents reclamacions.
Barcelona