Dissabte, 11 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Trenta alcaldes catalans

És cert que els polítics estan devaluats. Però tenim tendència a generalitzar i a posar tothom en el mateix sac. Mentre no es demostri el contrari, la immensa majoria de persones que es dediquen a la política ho fan des de l'honradesa i la voluntat de servei a la comunitat. Ara, un programa de ràdio ens apropa trenta alcaldes, trenta persones amb noms i cognoms que tenen l'enorme responsabilitat de governar el seus respectius municipis. Com són els alcaldes? és un programa de la COM i Mataró Ràdio que ens reconcilia amb la classe política. Tres joves periodistes maresmencs –Elisabet Solsona, Oriol Burgada i Joan Salicrú– han visitat municipis d'arreu de Catalunya entrevistant alcaldes de tots els colors polítics. N'hi ha que hi esmercen una dedicació absoluta, però també n'hi ha que fan d'alcaldes al matí i a la tarda, de cambrers. Tots ells han triat l'espai per fer l'entrevista: una plaça emblemàtica, un pont vital... Els periodistes, però, no s'han conformat amb la veritat oficial, han buscat també l'opinió dels companys de govern, de l'oposició, dels familiars i dels veïns. Trepitjant el territori i parlant amb la gent, que és com es fa el periodisme autèntic, han aconseguit retratar els alcaldes, però també les seves ciutats i pobles, la seva quotidianitat. En definitiva, un mosaic de la pluralitat i diversitat del nostre país. Un programa necessari.

Darrera actualització ( Dimarts, 20 de juliol del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Mataró/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Com qualifiqueu la reforma laboral aprovada pel govern espanyol?
Com qualifiqueu la reforma laboral aprovada pel govern espanyol?
 

Tradueix-nos - Translate