Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Contra TV3 i la llibertat d'expressió

Les amenaces són, des d’ahir, un fet. S’han clausurat les emissions de TV3 a les ciutats d’Alacant, Elx i els seus voltants, és a dir, la televisió pública catalana ha perdut, en una nit, mig milió d’espectadors potencials. Després de 21 anys d’emetre per a tot el territori de parla catalana, ha caigut un dels 13 centres emissors que Acció Cultural té per tot el País Valencià. I en podrien seguir d’altres.

Els més optimistes pensaven que el govern de Francisco Camps no tallaria les emissions fins que no es concedís el múltiplex que ha de permetre la reciprocitat de senyals entre TV3 i Canal 9. Però la nocturnitat i alevosia emprada per les autoritats valencianes demostren que no tenien cap intenció de facilitar les coses. Al contrari, en ple context electoral, els blaveros mostren la seva força a costa de la llibertat d’expressió i d’una televisió que és tan referent de catalanitat com de qualitat. A la televisió del País Valencià no van sobrats ni d’una cosa ni de l’altra.

És per això que és especialment dolorós aquest nou intent de tallar els vincles que ens uneixen a catalans i valencians.
Darrera actualització ( Dilluns, 30 d'agost del 2010 16:58 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter