Dissabte, 4 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Ànsar, compri’s un barret de palla

Passa-ho!

El gran Ànsar va dir ahir, referint-se a la nova llei d’educació catalana: “Els que puguin enviar els seus fills fora [de Catalunya] a aprendre castellà, ho faran. I ho pagaran perquè poden. Però els que no puguin, estaran condemnats per unes autoritats sectàries al fet que els seus fills tinguin menys oportunitats que els altres joves i nens espanyols. I això és tremend”.

Com que dir una mentida com aquesta és impropi d’un ésser humà amb les facultats mentals normals, això ha de tenir una explicació. Busquem-la. Possibilitat 1: una sobredosi d’absenta, cosa que descarto perquè l’absenta provoca una altra mena de deliris. Possibilitat 2: una ignorància total i absoluta de la realitat, cosa impossible perquè la frase va ser excretada per via oral en un curs de la FAES i la FAES serà tot el que vostè vulgui menys una organització desinformada. Possibilitat 3: mala fe manifesta. Ànsar menteix a propòsit per intentar enfrontar comunitats, ja que el seu objectiu final ha estat sempre intentar destruir la convivència en llocs com Catalunya i Euskadi, però això és impossible, oi?, perquè ell no voldria enrarir el clima d’aquesta Espanya que tant diu estimar, no creu?

Possibilitat 4: el tint del bigoti, que se’l tenyeix de blanc per no coincidir amb color caoba natural dels seus cabells, ha anat traspassant-li a la pell i això li ha provocat una disminució del reg cerebral... Però els tints no provoquen aquests efectes, oi? Possibilitat 5: és un pobre home que no sap ser ex, cosa que tampoc puc creure’m, sobretot en un home com ell que fa bandera de les conviccions. I possibilitat 6 i vertadera: el forat de la capa d’ozó. Sense ozó, el sol ens toca directament al cap i això acaba afectant-nos el raciocini. Per tant, senyor Ànsar, faci el favor d’anar a comprar-se urgentment un barret de palla i ja veurà com es troba molt millor. De res.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 00:51 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Terrassa/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Trobeu adequades les mesures que ha adoptat el govern davant del temporal?
Trobeu adequades les mesures que ha adoptat el govern davant del temporal?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate