Doncs no, la pantalla que Tele 5 havia instal·lat a Terrassa per retransmetre el partit de la selecció espanyola de futbol no l'haurien d'haver cremada. I no pas perquè estigui d'acord que l'ajuntament egarenc hagi de cedir un espai privilegiat de la ciutat per veure un partit de futbol ni molt menys perquè estigui d'acord en que part de tot aquest xou l'acabi pagant el mateix ajuntament, és a dir, el paguin els terrassencs.
Insisteixo, no s'hauria d'haver cremat, però tampoc és perquè Tele 5, aquesta cadena que permet que els seus col·laboradors insultin els catalans i que se suma a manifestos en favor de la supremacia del castellà sigui una demostració d'encert informatiu i respecte per la realitat plurinacional d'Espanya. Només cal recordar que Terrassa és per a ells un "pueblo" i que fa anys i panys que no emeten ni un sol mot en català.
No, no s'hauria d'haver cremat perquè cremar pantalles, o fotos del rei o el que sigui no els farà millors, ni més independents, ni menys espanyols, només els converteix en vàndals. I això, als que podem compartir objectius però no maneres de fer amb els del misto fàcil, perquè creiem en el respecte i la confrontació democràtica, sempre ens posa de mala llet.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.