Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Com queda això d’Arenys

Dos Negroni

Diu el diari que la jutgessa “ha prohibit la consulta sobre la independència de Catalunya que l’Ajuntament d’Arenys de Munt tenia previst de celebrar el 13 de setembre” perquè considera que “aquesta mena de consultes són competència exclusiva de l’Estat”. La pregunta prohibida deia així: “Esteu a favor que Catalunya sigui un Estat sobirà, social i democràtic?”.

Arran de la consulta, que va ser una iniciativa, si no m’equivoco, de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) i del Moviment Arenyenc per a l’Autodeterminació, la Falange Española de la JONS va convocar una manifestació per al dia 13, el de la consulta, que després la Generalitat ha ajornat, per evitar els aldarulls. Ja sabem tots la sensibilitat a flor de pell que tenen els de la Falange, i els jutges, quan es tracta de fer preguntes.

Home. Una cosa és que el papa et prohibeixi anar al cine sol, i l’altra és que el papa et prohibeixi dir que t’agradaria anar al cine sol. Això fa que moltes persones gandules, com ara servidora, comencin a veure amb bons ulls els referèndums d’autodeterminació.

Suposo que els organitzadors de l’acte deuen tenir alguna acció preparada per al dia de la prohibició. Per exemple, llogar uns mims que facin una acció parateatral, com ara fer veure que voten un referèndum d’autodeterminació (si no és que això també és il·legal). Jo, mentrestant, començo a estalviar per enviar-li un pernil a la jutgessa que troba poc democràtic que es faci la consulta i que, per tant, l’ha prohibit.

D’aquesta manera ha aconseguit una acció, també parateatral. Que l’única cosa que es produeixi a Arenys en els pròxims dies és una manifestació de la Falange per protestar per un referèndum que no es farà, perquè l’han prohibit. L’activitat de la Falange no li ha passat pel cap que s’hagi de prohibir, tot i que sigui no res més que la manifestació d’una colla de fatxes.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 21:49 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Operaria de limpieza

Janyflor s.l.

25/05/12 16:59 - BARCELONA

CAP DE PROCESOS DE CONTROL

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

25/05/12 14:03 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter