La setmana va començar amb la nevada i acaba amb mitja vegueria de Girona a les fosques. Amb una calamitat així, cal buscar culpables, i tothom ha trobat els seus. L’oposició actua d’ofici i en culpa el govern. El govern treu pilotes fora i en culpa les elèctriques.
Però les elèctriques, poc disposades a deixar-se carregar el mort, es defensen trobant els seus propis culpables. D’una banda, el culpable número u seria una catàstrofe de dimensions pràcticament apocalíptiques, una situació excepcional que si no ha deixat un estol de morts comparable al terratrèmol d’Haití deu haver estat per la divina intercessió de sant Jordi. Els culpables número dos han estat ICV, ERC i els ajuntaments que s’oposen a la MAT, ja que, asseguren, la línia de molt alta tensió ho hauria solucionat pràcticament tot.
No oblidem tampoc el culpable identitari al qual s’abona dia sí dia també el mal anomenat no-nacionalisme. Per ells, la culpa és del catalanisme antiespanyol que intencionadament hauria rebutjat els informes meteorològics espanyols i hauria preferit els catalans. Un catalanisme que prefereix veure el país sumit en el caos abans que acceptar consells dels espanyols? Que s’ho facin mirar.
Ja ho veuen: hi ha culpables per donar i per vendre. Les víctimes, però, són les de sempre.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.