Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

La rifa dels fracassats

Ziga-zaga

La final del Bernabéu era la icona més potent de la temporada al setembre i ho continua sent al març. Per al Madrid era l'objectiu i ara és frustració i temor. El pànic a veure el Barça disputant i qui sap si guanyant la seva quarta Champions a la Castellana, a tocar de la Cibeles, és directament proporcional a la il·lusió que provoca aquest fet al Camp Nou.

És natural, és la rivalitat, és legítim, és futbol. És per això que l'afició barcelonista va acomiadar el partit de dimecres davant l'Stuttgart cantant el “Sí, sí, sí, nos vamos a Madrid”. I és per això que tots els mitjans de comunicació d'aquí i d'allà han jugat amb la banda sonora i amb el fet en si. Perquè té morbo.

No falten arguments que abonin la causa.
El Barça és el campió, és el favorit a les cases d'apostes, és el rival que ningú vol tenir en el sorteig d'aquest divendres a Nyon i té el camí una mica més planer després que els vuitens hagin tret del mig el Chelsea, a més del Milan i el Madrid.

El problema és polir-te els milions abans que et toqui la loteria. En futbol no pots donar res per fet. I si no que l'hi preguntin al madridista Sergio Ramos, que va pronosticar un 3-0 al Lió a tota portada i va acabar buscant un forat on amagar-se.

Al Barça, fa molta il·lusió guanyar la Champions i aquesta una mica més, si això és possible. Però no es pot permetre el luxe de donar per fet que arribarà a la final del Bernabéu; no pot creure's que jugarà les semifinals per quarta vegada en cinc anys; no pot ni suposar que ho tindrà fàcil en quarts. Perquè fer-ho és comprar números a la rifa dels fracassats.

Joan Laporta va aprendre d'aquella “eliminatòria beatle que va acabar amb el Barça –llavors campió– eliminat a Liverpool el 2007 i ara s'aferra a la prudència i predica el respecte als rivals. Rectificar és de savis i a més deu resultar fàcil si al vestidor hi tens un tipus realista com Guardiola, que avui arrufarà el nas tant si li toca el Manchester com si li toca el CSKA i que, de moment, l'únic viatge que dóna per fet és el de diumenge a Saragossa.
Darrera actualització ( Dimarts, 7 de setembre del 2010 03:18 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Sabadell/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Tradueix-nos - Translate