Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'enèsima filtració

Desclot

L’aniversari constitucional –avui fa quatre anys que van entrar a l’altíssim tribunal els recursos contra l’Estatut d’Autonomia– ha propiciat l’enèsima filtració. Segons sentenciava ahir El Mundo per un forat, finalment hi ha hagut un acord entre la majoria de ses senyories, que han pactat una sentència castradora de doble via: la química i la física. Hi haurà articles anul·lats, n’hi haurà de retallats i n’hi haurà també d’interpretats. Ja és estiu al Tribunal Constitucional! Les grans rebaixes!

A parer interessat del rotatiu en qüestió, la decisió “salomònica” es farà pública després de Setmana Santa, “en el termini màxim d’un mes”. Encara sort que és salomònica i no atílica. L’editorial d’El Mundo d’ahir criticava amb força la retallada perquè manté “la Constitució de Catalunya”, com han batejat aquelles perles l’Estatutet. És a dir, la volen més abrasiva encara. Com que avui és cert que la broma compleix quatre anys de condemna, potser cal parlar-ne. Però a aquestes alçades, quan la majoria dels membres del Constitucional tenen contracte vençut o a punt de vèncer, tot plegat put. L’enèsima filtració fa plorar. I la sentència, dit sigui amb els deguts respectes i en termes de defensa, fa riure. Quan la tinguin, que la publiquin per fascicles de venda restringida. A Madrid districte federal i comunitat autònoma només. Amb còpia al Defensor del Poble. De res.
Darrera actualització ( Dijous, 9 de setembre del 2010 02:13 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Operaria de limpieza

Janyflor s.l.

25/05/12 16:59 - BARCELONA

CAP DE PROCESOS DE CONTROL

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

25/05/12 14:03 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter