En un dels seus últims actes abans d'eleccions, el govern de la Generalitat ha aprovat el decret d'establiments d'allotjament turístic, que inclou, entre altres disposicions, que els hotels de quatre o més estrelles hauran d'oferir productes de proximitat en l'esmorzar. És a dir, que si un hotel es vol considerar de primera, haurà d'incloure el pa amb tomàquet i embotits nostrats en el menú matinal. Així, mai que anem a petar a un hotel de categoria, mentre esmorzem un bon tall de fuet de Vic acompanyat d'una llesca de pa –suposem que de pagès– amb tomàquet, sempre tindrem un moment de record per al segon tripartit i una de les seves últimes decisions. Això és el que ens quedarà. Bon profit.
Opinió
El timbal
Pa amb tomàquet
Altres articles de l'autor
- 18/01/2012 Emmalaltir sense drets
- 08/01/2012 Any de rebaixes
Notícies de ...
Publicat a
- Avui 24-11-2010 Pàgina 2
































Comentaris
M'ha entrat gana i tot. Me'n vaig a esmorzar.
osti tu!!! maquiavelic!
pero encare o seria mes si ho agesin fet extensiu a las pensions i hoteles sence estrellas, que tots tenim gana cuan esmorzem! i ens donen una magdalena i una taça de cafe amb llet de tetrabrik ....collons! estig cansat de ser pobreeee!!!!
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.