Una part, considerable, de l'opinió pública i una altra, determinant, dels mitjans de comunicació del país es van mirar amb tolerància, complicitat o fins i tot alegria els gravíssims fets que van tenir lloc el 15 de juny passat al Parlament. Grups d'“indignats” van pretendre impedir que els diputats poguessin debatre els pressupostos com mana el sentit cívic, la democràcia i la llei. Que aquelles agressions haurien de rebre l'atenció i el càstig que es mereixen és un fet. Ara, que el cas hagi passat a les mans de l'Audiencia Nacional a través d'una querella presentada pel sindicat Manos Limpias enrareix i embruta la iniciativa. L'Audiencia Nacional és un tribunal d'excepció que no hauria de perpetrar res en un estat de dret homologat. El sindicat Manos Limpias, com més lluny se les renta millor. Els agressors de diputats, que van tenir l'enorme barra de qüestionar-los la representació popular, haurien de ser castigats en conseqüència. Però si és l'Audiència qui ho ha de fer, potser deixem-ho estar. I allà glòria i ací
pau.
Opinió
Desclot
Sí, però no
Altres articles de l'autor
- 28/05/2012 Roda el món i torna a l'Estat
- 27/05/2012 Uns grans professionals
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 08-09-2011 Pàgina 16
- El Punt Avui. Edició Nacional 08-09-2011 Pàgina 2
































Comentaris
Manos Limpias, es una asociación española fundada en 1995 como organización de representación de empleados de la función pública. Carece de representación institucional en 2009,[1] pero ha destacado por presentarse como parte en numerosas demandas judiciales generalmente en contra de decisiones de las administracione s gobernadas por partidos de izquierda y nacionalistas periféricos. Este hecho, y el que su único dirigente conocido, Miguel Bernad Remón, haya sido un conocido militante ultraderechista. Extret de Google.
Quan els Països Catalans siguem una nació lliure, tindrem els nostres tribunals de justícia que jutjaran els delictes d'acord amb les lleis catalanes. Mentrestant, és indignant que un tribunal foraster, per a més inri un tribunal d'excepció, fique les seves brutes mans en els nostres afers interns. La nació catalana no hauria de tolerar aquesta ingerència.
Ben dit. Per mi, podeu posar els "manos-limpias", la "audiensia-nazio nal" i als cretins "indignados" en una picadora... i fer-ne butifarres.
Eudald de Brugada (dels de Brugada de tota la vida), i a tú també, ho dic nomès per lo que dius dels "ind¡gnats"
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.