Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 4 comentaris Enviar un comentari
Desclot

Sí, però no

Una part, considerable, de l'opinió pública i una altra, determinant, dels mitjans de comunicació del país es van mirar amb tolerància, complicitat o fins i tot alegria els gravíssims fets que van tenir lloc el 15 de juny passat al Parlament. Grups d'“indignats” van pretendre impedir que els diputats poguessin debatre els pressupostos com mana el sentit cívic, la democràcia i la llei. Que aquelles agressions haurien de rebre l'atenció i el càstig que es mereixen és un fet. Ara, que el cas hagi passat a les mans de l'Audiencia Nacional a través d'una querella presentada pel sindicat Manos Limpias enrareix i embruta la iniciativa. L'Audiencia Nacional és un tribunal d'excepció que no hauria de perpetrar res en un estat de dret homologat. El sindicat Manos Limpias, com més lluny se les renta millor. Els agressors de diputats, que van tenir l'enorme barra de qüestionar-los la representació popular, haurien de ser castigats en conseqüència. Però si és l'Audiència qui ho ha de fer, potser deixem-ho estar. I allà glòria i ací
pau.

Darrera actualització ( Dijous, 8 de setembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar Miquel Altimires i Ros (Granollers)

Manos Limpias, es una asociación española fundada en 1995 como organización de representación de empleados de la función pública. Carece de representación institucional en 2009,[1] pero ha destacado por presentarse como parte en numerosas demandas judiciales generalmente en contra de decisiones de las administracione s gobernadas por partidos de izquierda y nacionalistas periféricos. Este hecho, y el que su único dirigente conocido, Miguel Bernad Remón, haya sido un conocido militante ultraderechista.  Extret de Google.

avatar Rubèn D. Andrés (Vinaròs)

Quan els Països Catalans siguem una nació lliure, tindrem els nostres tribunals de justícia que jutjaran els delictes d'acord amb les lleis catalanes. Mentrestant, és indignant que un tribunal foraster, per a més inri un tribunal d'excepció, fique les seves brutes mans en els nostres afers interns. La nació catalana no hauria de tolerar aquesta ingerència.

avatar Eudald de Brugada

Ben dit. Per mi, podeu posar els "manos-limpias", la "audiensia-nazio nal" i als cretins "indignados" en una picadora... i fer-ne butifarres.

avatar luis alegre (Vila-seca)

Eudald de Brugada (dels de Brugada de tota la vida), i a tú també, ho dic  nomès per lo que dius dels "ind¡gnats"

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter