Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Comentaris 2 comentaris Enviar un comentari
ARC VOLTAIC

La reforma laboral

Ara, amb la reforma laboral, estic segur que la feina em sortirà per les orelles

Per fi, després de tant parlar-ne, s'ha aprovat la reforma laboral i gràcies a això ja som més a prop d'Europa, encara que molts polítics espanyols falsegin el currículum o no sàpiguen anglès. Ara que ja tenim la reforma laboral els treballadors deixaran de mirar pel·lis porno en horari d'oficina, i els empresaris que collen els immigrants i els joves del país invertiran en I+D. Amb la reforma laboral, quan un empleat pensi que el seu superior ha pres una decisió equivocada per al negoci l'advertirà sense por de les represàlies, i està prohibit que cap mugró ni cap mamella influeixi en la política de contractacions. Ara que s'ha fet la reforma laboral, la llei del nou govern –que és un govern de dretes però és de dretes moderades– canviarà la cultura del treball de totes les autonomies que viuen dels subsidis i això permetrà que Catalunya es quedi a Espanya, que és el que han volgut sempre els catalans. Atenció que ja hem fet la reforma laboral, i aviat tenir bones notes i un títol universitari serà més útil que pertànyer a un partit o tenir amics en el govern. Visca la reforma laboral, si l'any que ve no apareixen llocs de feina com bolets en tot el territori nacional sempre podem fer una altra llei o parar atenció a un altre problema, que d'això no ens en faltaran mai. Jo personalment estic molt a favor de la reforma laboral perquè sóc treballador i estic segur que a partir d'ara la feina em sortirà per les orelles. Amb la reforma laboral, fins i tot Garzón trobarà feina i les generacions educades amb la dictadura deixaran de fer de tap i d'escampar la seva ètica genuflexiva i banal. Enchufe: “Cargo o destino que se obtiene sin méritos, por amistad o por influencia política.” Acadèmics de la RAE: correu a reunir-vos amb Rajoy, que heu de fer un petit canvi al diccionari. Ara que el franquisme és història i que la turba ja no en pot jutjar cap responsable, era l'hora i el moment d'aprovar la reforma laboral.

Darrera actualització ( Dimarts, 14 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

avatar eugeni rovira (Barcelona)

En aquest lloc del món, l’única reforma que cal és la del ADN de la gent. Ens falta el gen de la valentia i ens movem com els crancs. Qualsevol assumpte ens mou a la conyeta perquè ens falta aquell punt, aquell toc, allò que diferencia els països normals dels que no ho són. El pitjor és que ja no som a temps de canviar.

avatar sisquet castell (Tarragona)

homeeee veus que be! ara si!!!! jejejejeeee...molt subtil!!!

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter