Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Opinió
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
l'apunt

Pujol

Vaig veure la declaració pública de l'altre dia del senyor Jordi Pujol, una compareixença al més pur estil nord-americà. El Molt Honorable cau bé. Em cau bé. Parla un català normatiu com cal (com Déu mana, diria ell), té un to amè i proper que el fa simpàtic i alhora transmet una seguretat i una confiança que sedueixen políticament. I en el parlament de l'altre dia per valorar l'acord de finançament, s'ha d'admetre que va dir coses molt assenyades, ben argumentades i amb una educació i unes formes dignes d'enveja i a l'altura de les circumstàncies. Ho reitero públicament i per escrit per tal que en quedi constància: trobo que el president Pujol és un polític seriós i brillant que convenç l'auditori amb la seva dialèctica a l'abast de qualsevol i la seva oratòria al servei de la comprensió generalitzada. No descobreixo res. En fi, em sembla un polític tan excel·lent que si jo fos un marcià acabat d'arribar a Catalunya, o un català en coma profund durant els vint-i-tres anys que va governar (curulls d'èxits en matèria de finançament com tothom recorda), l'altre dia fins i tot m'hauria convençut.

Darrera actualització ( Dimecres, 22 de juliol del 2009 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter