El central argentí Gaby Milito (Saragossa) ja és oficilament nou jugador del Barça, després que el club blaugrana hagi tancat aquest matí les negociacions. El Barça pagarà 17 milions d'euros fixes més una quantitat variable de 3,5 milions més, en funció dels resultats.
El FC Barcelona informa a la seva web que "ja ha arribat a un principi d’acord amb Milito per a quatre temporades i una clàusula de rescissió de 90 milions d’euros". També afegeix que un cop Milito hagi acabat la seva participació a la Copa Amèrica amb la selecció argentina, "està previst que es desplaci a Barcelona per passar reconeixement mèdic, firmar el seu nou contracte i ser presentat oficialment com a jugador del FC Barcelona".
Per la seva banda, el president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha assegurat aquest matí en una entrevista a Catalunya Ràdio que amb aquest fitxatge, es dóna pràcticament per tancada la plantilla de cara a la temporada que ve. Laporta ha defensat la inversió realitzada aquesta temporada en fitxatges, en concret per Thierry Henry, i ha qualificat l'operació com a "molt bona per al Barça", especialment després dels últims moviments del mercat.
Esports
Milito ja és jugador del Barça
El club pagarà 17 milions d'euros fixes més 3,5 milions més en funció dels resultats per les pròximes quatre temporades
Notícies relacionades
- El Barça tria Milito
- Racing - Barça, a la primera jornada de Lliga
- Milito arribarà dimecres a Barcelona
- El lateral Eric Abidal, nou fitxatge del Barça
- El Barça presentarà Touré dimarts 26 de juny
- Gaby Milito i Touré Yaya passen pel quiròfan
- Thierry Henry ja vesteix de blaugrana
- Gabi Milito, baixa d'última hora davant el Celtic per un procés febril
Notícies de ...

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.