El migcampista del Barça Andrés Iniesta diu que seguirà vestint de blaugrana, guanyi qui guanyi la presidència del Reial Madrid, fins que arribi el moment de penjar les botes.
"No els puc dir que no parlin de mi, però tinc contracte fins al 2014 i, si Déu vol, em retiraré al Barça, que és la meva il·lusió. Cadascú és on vol ser, i jo el que vull és ser aquí", ha assegurat.
Iniesta està convençut que el seu company Víctor Valdés també comparteix aquest desig, malgrat que el porter i el club català segueixen sense arribar a un acord per renovar el contracte, que acaba al final de la temporada que ve.
"L'únic que puc dir d'aquest tema és que m'agradaria que Víctor estigués amb nosaltres moltíssim temps, que crec que és el seu desig i també el del club. Com a company i amic seu que sóc, només puc desitjar-li el millor, i espero que aquest assumpte se solucioni com més aviat millor", ha comentat sobre això.
El migcampista blaugrana ultima la seva posada a punt, després de patir un petit trencament en l'adductor dret, l'última jornada de Lliga contra el Màlaga. L'objectiu és arribar a temps de jugar contra el Valladolid.
Nou web
El manxec ha presentat avui, en les instal·lacions del Camp Nou, el seu nou web (www.andresiniesta.es), en un acte que ha comptat amb la presència dels jugadors barcelonistes Carles Puyol i Sylvinho i dels germans José i David Muñoz, components del grup Estopa i amics d'Iniesta, amb qui col·laboraran en els continguts musicals de la seva nova pàgina electrònica.
La web presenta una sèrie de continguts multimèdia, com vídeos i fotos del jugador, un blog que escriurà ell mateix i diversos jocs i concursos perquè els internautes puguin interactuar i guanyar, per exemple, una samarreta signada pel crac del Barça.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.