Bernie Ecclestone, patró de la Fórmula 1, ha assegurat que l'equip Honda, que va decidir retirar-se de la competició automobilística al desembre de l'any passat, ha rebutjat una oferta que li hauria permès participar en el campionat de la propera temporada.
En una entrevista que publica el diari News of the World, Ecclestone diu que ha ofert 100 milions de lliures per entrar a ser un dels socis de l'equip, però que Nicky Fry i Ross Brawn, els seus actuals responsables, no han acceptat l'oferta. "He intentat ajudar l'equip amb una oferta. Haurien d'haver acceptat. Era una bona proposta per a tothom. Tot i així, han decidit fer les coses a la seva manera. Ara només ens queda esperar i resar", assenyala Ecclestone.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.