L'expilot francès de Fórmula 1 Jean Alesi ha anunciat que formarà equip amb l'italià Valentino Rossi, nou vegades campió del món de motociclisme, en Les 24 hores de Le Mans, segons ha avançat a L'équipe en un acte a la seva localitat natal de Avinyó.
Els dos corredors, als quals se'ls unirà un tercer pilot més endavant, conduiran un Ferrari F430 de categoria GT2. Alesi ja va córrer les 24 hores de Le Mans el 1989 amb un Porshe 962C amb l'anglès Will Roy i el nord-americà Dominic Dobson i van abandonar a la volta 69.
Rossi, per la seva banda, ja ha competit en proves de resistència i conduint un Ferrari F430. El novembre passat, a Tavullia va ser tercer en la seva categoria en les Sis hores de Vallelunga, al costat dels seus compatriotes Andrea Ceccato i Alessio Salucci.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.