Dijous, 23 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Laporta presenta una denúncia davant dels Mossos per amenaces de mort

El president blaugrana assegura que una persona o persones sense identificar l'han amenaçat trucant-li al mòbil

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha presentat una denúncia davant els Mossos d'Esquadra per unes presumptes amenaces de mort efectuades al seu telèfon mòbil per una persona o persones sense identificar.

Fonts del club blaugrana han confirmat que, davant la gravetat de les esmentades amenaces, Laporta s'ha vist obligat a presentar aquesta mateixa setmana la citada denúncia perquè la policia autonòmica n'investigui la procedència.

El màxim dirigent del Barcelona va revelar dimecres, durant una xerrada davant estudiants de periodisme de la Blanquerna, que setmanalment rebia amenaces anònimes a través de missatges al seu mòbil en què "gent retorçada" li assegurava que li "tallaria el cap i les cames".  El que no va afegir llavors és que ja havia presentat una denúncia per aquest motiu.
Darrera actualització ( Divendres, 3 de setembre del 2010 22:46 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Terrassa/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
Ha de ser suficient entregar l’habitatge per saldar l’hipoteca?
 

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter