El Reial Madrid ha decidit suspendre una presentació publicitària al Santiago Bernábeu en la qual Cristiano Ronaldo era el protagonista, hores després de la seva sisena eliminació consecutiva de la Lliga de Campions. Les explicacions del club: "Motius familiars".
Així, després de l'empat a un gol del partit d'ahir a la nit, que elimina els blancs de la Lliga de Campions, que aquest any celebrarà la final a l'estadi Santiago Bernabéu, el club ha decidit suspendre un acte publicitari que tenia planificat per aquest dijous.
A les 14.00 hores estava prevista la presentació d'una beguda isotònica per a esportistes que surt al mercat amb la imatge de Cristiano Ronaldo. En aquesta presentació, però, a més del futbolista portuguès, havia de comparèixer la plana major de la directiva del Reial Madrid.
No obstant això, la presentació s'ha suspès per "motius familiars", segons ha transmès el departament de premsa del Reial Madrid.
En l'altra eliminació d'una competició d'aquesta temporada, en Copa del Rei davant un modest com l'Alcorcón de Segona Divisió B, l'endemà, tres capitans com Raúl González, Guti i Sergio Ramos, acompanyats de Raúl Albiol, van participar en un acte extraesportiu relacionat amb el club, amb l'enregistrament d'un disc.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.