Raúl Tamudo està enfadat, indignat, sorprès i molt dolgut. Aquest és l'estat que ha detallat l'excapità de l'Espanyol després d'escoltar les declaracions fetes dimecres pel conseller responsable de l'àrea esportiva del club, Germán De la Cruz, i pel directiu esportiu, Ramon Planas, segons les quals el davanter blanc-i-blau va demanar, per boca del seu agent Tomàs Durán, abandonar el club un cop s'obri el mercat d'hivern.
I perquè no quedi cap dubte, Tamudo ha repetit en diverses ocasions: "El meu únic objectiu és acabar la meva carrera a l'Espanyol. No vull deixar el club. Si el club vol ampliar el meu contracte, el firmaré encantat. El que sembla és que aquí no em volen".
Dit això, el jugador ha demanat una disculpa pública de Planas i De la Cruz perquè, contra el que van dir, "el meu representant ni pressiona ni amenaça amb res, ve a veure què passa amb la meva situació" ja que el contracte s'acaba al gener.
Malgrat el disgust, Tamudo ha assegurat que segueix volent quedar-se a l'Espanyol. "No crec que aquestes dues persones estiguin per sobre del club, que per mi és el més important, i per això segueixo volent quedar-me", ha afirmat.
No obstant, el que més mal ha fet a Tamudo és que Planas va dir que després del tràgic succés de Dani Jarque, el club va oferir la capitania al davanter i ell la va refusar. "Això és rotundament fals. En cap moment ningú m'ofereix la capitania perquè si hagués estat així, ara lluiria el braçalet de capità", ha declarat Tamudo, que no ha pogut acabar la seva compareixença pública perquè s'ha posat a plorar.
Esports
Raúl Tamudo: "El meu únic objectiu és acabar la meva carrera a l'Espanyol"
L'excapità de l'Espanyol està enfadat, indignat, sorprès i dolgut per les declaracions dels responsables del club, segons les quals vol abandonar l'equip en el mercat d'hivern
Notícies relacionades
- L'Espanyol desmenteix que vulgui acomiadar Tamudo
- Proves per desmentir Tamudo
- Dos gols d'Iván Alonso donen la victòria a l'Espanyol davant el Tenerife
- Tamudo prepara l'adéu
- Tamudo s'entrena amb normalitat
- Pochettino: "Estic trist i enfadat per tot el que està passant"
- A la recerca de pau
- LEspanyol visita avui lequip que voldria ser
- Sevilla 0 - Espanyol 0: Punt dor en un intens setge sevillà
Notícies de ...
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.