Dissabte, 26 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El Comitè d'Àrbitres demana una sanció per Guardiola per haver dit que mentien

Competició decidirà dimarts que ve si penalitza o no l'entrenador del Barça per les declaracions després de l'Almeria-Barça

El Comitè de Competició de la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha remès al tècnic del Barça Pep Guardiola l'escrit tramès pel Comitè Tècnic d'Àrbitres (CTA), queixant-se per les declaracions que l'entrenador va fer dissabte contra el col·legiat Carlos Clos Gómez.

Guardiola, en roda de premsa, va titllar de mentiders Carlos Clos Gómez i José Luis Gallego Galindo, àrbitre principal i assistent, respectivament de l'Almeria-Barça del vint-i-quatrena jornada. "No és que estigui massa orgullós del que vaig fer. Puc entendre l'expulsió, però si vam decidir fer una reclamació és perquè el senyor Clos i el senyor Gallego menteixen. Jo m'equivoco i me'n vaig a la grada, però ells menteixen i ho saben", va dir Guardiola.

Aquestes declaracions han motivat que el CTA hagi enviat un escrit al Comitè de Competició, queixant-se de les paraules de Guardiola i sol·licitant que valoressin si era mereixedor d'una sanció. Competició, després de fer arribar l'escrit del CTA a l'entrenador del Barça, li dóna quatre dies perquè presenti les apreciacions o al·legacions que ell o el club considerin oportunes.

D'aquesta forma, serà dimarts que ve, en la reunió setmanal, quan Competició decidirà si sanciona o no Guardiola per aquestes declaracions. En el partit Almeria-Barça, Guardiola va ser expulsat a la primera part per increpar Clos Gómez a través del micròfon d'un dels seus assistents. Amb posterioritat, el Comitè de Competició el va suspendre amb un partit.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 05:03 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

Operaria de limpieza

Janyflor s.l.

25/05/12 16:59 - BARCELONA

CAP DE PROCESOS DE CONTROL

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

25/05/12 14:03 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
Aprovaries que el pagament de peatges desgravi en l'IRPF?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter