Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

"El meu relleu està a prop"

El president del RCD Espanyol, Daniel Sánchez Llibre, torna a incidir que la seva marxa és qüestió de mesos

Daniel Sánchez Llibre va repassar ahir l'actualitat blanc-i-blava a Vilassar de Mar en la tradicional cigronada que organitza la penya dels periquitos de la localitat maresmenca.

Com sempre, un dels temes estel·lars va ser la seva possible sortida de la presidència a final d'any. "El relleu està a prop, perquè el 2011 acaba el meu compromís. Al mig hi ha una junta general d'accionistes que hauré de passar. Abans, no obstant això, he de tenir una reunió amb les deu persones que han estat més a prop per parlar del futur".

Aquesta reunió serà el consell que es farà abans que acabi el mes de juny i en el qual es concretarà el relleu en la presidència. Un canvi de president que hauria de fer-se efectiu el gener del 2011. Com sempre, un dels més ben col·locats per ocupar el lloc és el vicepresident Ramon Condal: "Sempre he dit que Condal serà el que ell vulgui en l'Espanyol; no hi ha raó perquè no ho pugui ser. Ha posat el seu patrimoni a disposició del club i fa molts anys que és aquí. De tota manera, no s'ha decidit res. A més, sempre hauré d'estar vinculat a l'Espanyol per totes les accions que tinc".

L'altre estira-i-arronsa del discurs de Sánchez Llibre va gravitar sobre els futurs fitxatges que ha de concretar l'entitat, on l'única prioritat, si no hi ha cap sortida, és un jugador de banda esquerra: "Dissabte vaig estar parlant amb Ramon Planes –el director esportiu– i Pochettino i puc dir que la primera opció és reforçar la banda esquerra. En això hi ha l'àrea esportiva, que té clar el jugador o jugadors que interessen. La cosa està avançada i com més aviat sigui, millor".

També va deixar clar que el cas de Fernando Marqués no té marxa enrere i que el futbolista, tot i tenir un oferta per renovar no continuarà: "No estarà la temporada que ve en l'Espanyol; ha arribat un moment en el qual les coses s'han de tallar. No sé de qui ha estat culpa, però ni el jugador ni l'agent han espavilat. En qualsevol cas, quan un jugador no té il·lusió és millor que no continuï. Hi ha milers de jugadors que voldrien jugar en l'Espanyol". En la mateixa direcció també va tancar la porta a la continuïtat de Cristian Tello.

Creu que les relacions amb el Barça milloraran
Daniel Sánchez Llibre està convençut que l'arribada del nou president del Barça serà un punt d'inflexió en les relacions entre les dues entitats: "Les institucions han tingut una bona relació i jo, personalment, no tinc res en contra de les aficions ni els clubs, els quals respecto moltíssim. El que no ha estat bé és el president. Veurem qui guanya, però no és el meu tema i no em ficaré en això. Si canvia de president, esperem que no existeixi la mateixa guerra". I és que amb l'actual president del Barça, Joan Laporta, les relacions són nul·les.
Darrera actualització ( Dissabte, 4 de setembre del 2010 17:36 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter