Divendres, 10 de febrer del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Sarkozy demana disculpes al primer ministre d'Irlanda pel gol amb la mà d'Henry

El primer ministre irlandès, Brian Cowen, demana repetir el partit en una cimera de la Unió Europea

El president francès, Nicolas Sarkozy, s'ha disculpat amb el primer ministre irlandès, Brian Cowen, per la controvertida victòria de França sobre Irlanda en el seu partit de repesca per classificar-se per al Mundial, però ha descartat repetir el partit.

Cowen ha plantejat aquesta possibilitat durant una cimera de la Unió Europea a Brussel·les, mentre que Sarkozy ha dit que comprenia la posició d'Irlanda, però que no dóna suport a aquesta petició.

"Li he dit a Brian Cowen que ho lamentava per ells. Però no em demaneu que ocupi el lloc de l'àrbitre, de les autoritats franceses de futbol o de les autoritats europees de futbol: deixeu-me on sóc", ha expressat.

Abans, Cowen ha mostrat el seu "suport" a l'Associació de Futbol d'Irlanda. "El nostre ministre d'Esports escriurà a la FIFA per donar suport a la nostra queixa i buscar la repetició. Sarkozy entendria el sentiment de decepció del poble irlandès després del formidable partit", ha expressat després que França aconseguís el pas a la final després d'empatar el partit en la pròrroga amb un gol anotat per Gallas després que Thierry Henry s'endugués la pilota amb la mà.
Darrera actualització ( Dijous, 16 de setembre del 2010 10:43 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
Us sembla que CiU i PP arribaran a un pacte per a tota la legislatura?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate