N'hi havia que dubtaven, però Guardiola va tenir clar que tant Messi com Bojan havien de ser titulars ahir a Mestalla. Cap dels dos va decebre al de Santpedor i, per sempre més, han escrit el seu nom en la història de la competició. L'argentí, amb sis gols, acaba com el màxim golejador de la copa; el de Linyola, amb un menys, com el segon. Com en tota la competició, tots dos davanters van ser claus per aconseguir la 25è copa del Rei de la història blaugrana. Per Messi no era un partit fàcil. Des del primer minut, els defenses bilbaïns van buscar els seus turmells. Ell va saber interpretar el partit. Abans del descans, Koikili –el seu marcador– ja havia vist una targeta que el va condicionar durant tot el duel. I en la segona part, va fer el segon quan més falta feia. Va ser al minut tretze amb una bona rematada imparable. Un minut després, Bojan feia l'1-3 que rematava la feina. Amb el partit sentenciat, l'afició blaugrana demanava a Guardiola que canviés l'argentí. El tècnic, però, el va aguantar al camp. I és que Messi estava disfrutant més que mai. La copa d'ahir és el primer títol, el cap de setmana es pot aconseguir el segon i es pot acabar el mes fent el triplet a Roma.
Eto'o, Milito i Dani Alves eren els tres únics jugadors que havien guanyat el títol. Els altres s'estrenen. Per a Guardiola és la tercera copa, la primera com a tècnic després de guanyar-ne dues com a jugador.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.