Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Seguirem gaudint d'ells

Lligat. Abidal arriba a un acord amb el Barça per renovar el seu compromís una altra temporada i dos més de prorrogables, i el sí de Guardiola està cada cop més a prop

Abidal abraçat pel seu entrenador en un partit de la supercopa Foto: EFE.

Faltaven pocs minuts per a les nou del vespre, quan el Barça emetia un comunicat mitjançant el qual feia públic que arribava a un acord total amb Éric Abidal per ampliar la seva vinculació amb l'entitat blaugrana. Tot i que faltava l'oficialitat que va arribar al vespre, les dues parts van certificar l'entesa en una reunió que van mantenir al matí d'ahir a les oficines blaugrana. El mateix jugador, que havia demanat al Barça temps per estudiar el seu futur amb tranquil·litat, va ser l'encarregat de desencallar unes converses que s'han produït en reiterades ocasions en l'últim mig any. Dit d'una altra manera, va ser el francès qui va demanar al seu representant, David Venditelli, que acceptés l'última proposta que el vicepresident esportiu, Josep Maria Bartomeu, el director esportiu, Andoni Zubizarreta, i el director del futbol, Raül Sanllehí, havien posat sobre la taula. El contracte és per una temporada, amb opció a dues més (fins a l'estiu del 2015) que seran prorrogables automàticament depenent d'un nombre determinat de partits, que no ha transcendit, però que és molt assolible en la primera.

En la trobada es van solucionar els principals serrells en què les parts discrepaven. Tant l'aspecte econòmic (hi ha un nou marc fiscal que afecta el sou del jugador), com la durada del compromís. En funció dels partits jugats, Abidal es garantiria la seva renovació tot i que també és reserva l'opció de decidir canviar d'aires.

La renovació del defensa, que té 32 anys, era totalment prioritària per al tècnic blaugrana, que sempre ha manifestat que és un jugador fonamental en els seus plans. Així li va fer saber al jugador encara que públicament sempre ha manifestat que el jugador tenia tot el temps de món per decidir lliurament.

El lateral francès també ha cedit en la seva postura inicial. Tot i que, en un primer moment, no era partidari d'un contracte per objectius, finalment ha acceptat seguir la política de club perquè vol continuar formant part d'aquest equip. A banda de la durada, econòmicament també ha fet un esforç. El fet que faci cinc anys que resideix aquí fa variar la seva situació fiscal. El francès passarà de tributar el 24% del seu salari al 56% després del nou règim fiscal aplicat pel govern estatal i que afecta les rendes que superen els 300.000 euros.

Durant els últims mesos, han estat diversos els clubs (l'Arsenal és un dels que més hi ha insistit) que s'han interessat per la situació contractual del francès, però ell no ha volgut negociar amb ningú perquè la seva voluntat sempre ha estat retirar-se com a blaugrana.

La renovació de l'exjugador del Lió també era prioritària per al conjunt blaugrana, sobretot després de confirmar-se la marxa de Maxwell al París Sant-Germain. És per això que no es volia allargar més unes converses que han durant gairebé deu mesos. I és que el club li va oferir renovació el mes de març passat, just després que fos intervingut del fetge per extreure-li un tumor. El francès compleix la seva cinquena temporada en el conjunt blaugrana. Hi va arribar l'estiu del 2007, previ pagament de 15 milions d'euros al campió francès.

Darrera actualització ( Dimarts, 17 de gener del 2012 03:17 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter