Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'Espanyol, trencat pel mig del camp

Javi Márquez podria dir adéu a la temporada per una lesió al peroné

El mig era indiscutible des del seu debut com a titular en la jornada 15

Sense el badaloní ni De la Peña, l'equip gairebé queda orfe d'organitzadors

Javi Márquez, adolorit en la jugada de la lesió, serà una baixa sensible per a Pochettino. Foto: EFE.
situació
«Estic fotut però ara ja no puc fer cap altra cosa que pensar en la recuperació»
estat de forma
«M'estava trobant molt bé i ara ja estic pensant a tornar i ajudar l'equip»
el partit
«Contra el Sevilla hem demostrat que ens envalentim davant les adversitats»

El partit contra el Sevilla va deixar una taca negra. Quan faltava un quart d'hora de partit i amb el 2-0 favorable a l'Espanyol en el marcador, Javi Márquez marxava en llitera directament cap a l'hospital a conseqüència d'una lesió. El migcampista de Badalona va ser explorat exhaustivament a la clínica Creu Blanca pels metges espanyolistes del cop al turmell dret que havia rebut durant el partit en una acció en què va topar amb el seu company Iván Alonso. Les radiografies dictaminaven la notícia negativa del dia: l'Espanyol perdia Javi Márquez pels propers dos mesos per una fractura diafisial del peroné. Un diagnòstic que a banda d'ensorrar moralment el jugador, que podria quedar-se sense jugar cap partit més aquesta temporada, ensorra els plans de Mauricio Pochettino, que havia fet del futbolista del planter el far intocable que il·luminava el joc ofensiu de l'equip.

Sense el poder màgic de poder rebobinar la pel·lícula del partit i esborrar la inoportuna lesió, Javi Márquez ja ha paït la desgraciada acció i ja pensa en el retorn. «Estic fotut però ara ja no puc fer cap altra cosa que pensar en la recuperació. És la primera lesió important que he tingut però per sort no és greu. Els metges diuen que la fractura és neta i que d'aquí a sis o set setmanes podria tornar a jugar», indicava ahir el jugador a El 9. El futbolista, que ja és a casa i dissabte durant l'exploració mèdica va rebre la visita del capità Iván de la Peña, és dels que sempre s'aixeca més fort davant les adversitats. «Per sort mai he tingut lesions greus, però ara que estaré uns partits aturat, ja estic pensant a tornar i ajudar l'equip. M'estava trobant molt bé, amb la confiança plena del tècnic, dels companys i de l'afició, i ara la meva feina és recuperar-me per tornar aviat i continuar aportant el millor de mi per no decebre ningú. Per desgràcia el futbol és així i jo era dels pocs que no m'havia lesionat i ara m'ha tocat.» El jugador, que s'havia perdut el partit de la catàstrofe a Tenerife (4-1) per sanció, reconeix que la seva lesió va ser l'únic aspecte que va espatllar la festa contra el Sevilla. «Va ser una gran victòria. Vam demostrar contra un equip de la Champions que davant les adversitats i les crítiques ens envalentim i ens superem. A més rebíem un Sevilla que arribava amb la soga al coll després de la derrota en la lliga de campions i vam ser millors.» El partit de Sevilla és per a Javi Márquez el partit de la fe. «Si hem jugat així contra el Sevilla tant l'equip com l'afició hem de creure que podem anar cap amunt i que per una derrota com a Tenerife no hem de caure en el pessimisme.»

Consolidat.

La baixa de Javi Márquez podria ser un autèntic maldecap per a Pochettino. El jugador de Badalona no entrava en els plans del tècnic en l'inici de la temporada però ara era intocable. L'argentí, què fins la jornada 14 només havia concedit 86 minuts de lliga al migcampista, va donar-li la titularitat en la jornada 15 contra l'Almeria en el dia que l'Espanyol afrontava un compromís delicat després de cinc derrotes consecutives i set partits sense guanyar. El del planter va respondre amb un gol i una assistència en el triomf dels blanc-i-blaus (2-0) i es va guanyar la titularitat per sempre més. Des de llavors només s'havia perdut el partit a Tenerife, conservant sempre la titularitat. Sense ell i De la Peña, ara només Verdú pot complir la tasca d'organitzador, un fet que pot trastocar el joc de l'equip.

Darrera actualització ( Dilluns, 22 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook