Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Un convidat molt honorable

Descobrint Cornellà-el Prat. Pasqual Maragall va fer realitat el seu desig de conèixer les instal·lacions de l'estadi de l'Espanyol, el qual no va parar de fotografiar amb el seu mòbil

Pasqual Maragall en diversos moments de la visita per Cornellà-el Prat. Foto: FERRAN CASALS.

L'expresident de la Generalitat de Catalunya i exalcalde de Barcelona, Pasqual Maragall, va descobrir ahir tots els racons de l'estadi de l'Espanyol.

Durant l'apassionant visita i recorregut per Cornellà-el Prat, el polític va poder saludar Mauricio Pochettino i tots els jugadors de la primera plantilla blanc-i-blava, així com joves del planter –de l'equip filial i el juvenil– que es van exercitar ahir a porta tancada. Acompanyat en tot moment pel vicepresident de l'àrea social de l'Espanyol, Francesc Ciprés, el conseller delegat Joan Collet i el conseller Enrique Beltran, Maragall, que havia demanat personalment conèixer l'estadi periquito, es va atrevir a saltar a la gespa i fer una petita exhibició amb la pilota als peus.

La sala de premsa, els murals que decoren els passadissos dels budells de l'estadi, l'estàtua de
Dani Jarque, res no va
voler deixar de contemplar. Fins i tot, amb el seu mòbil, va immortalitzar els racons que va considerar més especials.

Darrera actualització ( Divendres, 10 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter