Mauricio Pochettino, entrenador del RCD Espanyol, ha volgut tancar el debat sobre el possible interès del Reial Madrid per aconseguir els seus serveis i ho ha fet de forma contundent: “Els seus fills dormen cada nit amb el pijama de l'Espanyol. A partir d'aquí, tanco qualsevol debat”. De fet, el tècnic no s'ha mostrat gens inquiet per les informacions: “No em sorprèn que hi hagi rumors de tota mena, porto molts anys en el futbol i és una cosa amb el que hem de conviure. Els tècnics ens ho prenem amb naturalitat i sabent que no et pot afectar gens ni mica”.
Així doncs, el que més preocupa a l'entrenador és que la grada es distregui amb personalismes demà davant el Saragossa. “No vull que es personalitzi. L'important és el club i l'entitat està sempre per sobre de qualsevol persona, el que cal fer és corejar el nom de l'Espanyol”, ha comentat el tècnic. Així, Pochettino ha assegurat que no es distreu del seu objectiu, “la preparació del partit davant el Saragossa”. En aquest sentit, desconfia del cuer: “Li tinc un gran respecte, absolut, veient els seus futbolistes i cos tècnic. En el futbol passen aquestes coses. Si la intensitat no és la correcta et pot guanyar qualsevol equip”.
El preparador, a més, ha subratllat que tots es juguen grans coses a Cornellà - El Prat: “Sempre parlem dels que equips que estan necessitats ... però en definitiva tots ho estem. Tots volem sumar punts i lluitem per objectius, encara que molt dispars”.

































Comentaris
És imitar la jugada que va fer el Barça amb el Guardiola.
Pujar l'entrenador del filial al primer equip.
Estic segur que els pericos estaran encantats amb que el Poche vagi al Madrid.
Pochettino és un gran entrenador aconsegueix grans resultats amb quatre canyes. Guanyar partits amb equips grans ho fa quasi tothom.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.