El Reial Saragossa, cuer de primera divisió, ha pres oxigen per a la seva salvació (ara amb 15 punts) alhora que ha frenat l'ambició europea del RCD Espanyol, que trenca una ratxa de 7 partits sense perdre.
Tot i que els blanc-i-blaus han posat gran part del futbol, la insistència catalana, liderada per Couthino i Weiss, no ha obtingut premi. De fet, quan millor estava el bloqueig dels homes de Pochettino, Da Silva ha aconseguit el primer gol per al Saragossa, després d'un córner en el minut 54.
Els de Manolo Jiménez han aguantat els nombrosos atacs blanc-i-blaus fins a sentenciar amb el 0-2 en el temps afegit. Oxigen per a la salvació.

































Comentaris
S'hi poden enganxar a Europa si juguen al Madrid com quan juguen al Barça. No tot esta perdut !!!
Pere, si haguessis vist el partit veuries fins a quin punt ha estat injusta la victòria del Saragossa... però, en fi, això és el futbol
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.