El RD Espanyol ha empatat a 1 el partit de Lliga que s'ha disputat aquest dissabte a la tarda al Coliseu Alfonso Pérez contra el Getafe, amb gols d'Álvaro Vázquez (66') i Miku (69'). Amb aquest resultat, els de Pochettino sumen un punt importantíssim, especialment després de la inesperada derrota la setmana passada contra el Saragossa, per mantenir les aspiracions de jugar a Europa la temporada que ve. Així doncs, i a l'espera dels altres partits de la 24ª jornada de la Lliga, l'Espanyol se situa en la quarta posició de la classificació general amb 33 punts.
Els de Pochettino s'han avançat al marcador al minut 66 amb un gol d'Álvaro Vázquez, que avui reapareixia després d'una lesió. El davanter blanc-i-blau ha definit perfectament davant la porteria defensada per Moyà, després d'una gran desmarcada. Però l'alegria dels periquitos ha durat exactament 3 minuts, ja que l'arbitre ha xiulat un clar penal de Thievy sobre Miku per agafar el davanter del Getafe.
En els últims 10 minuts, l'Espanyol ha jugat amb un home menys, després que l'arbitre expulses Galán per doble amonestació.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.