Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

L'etapa sud-africana de Stòitxkov es tanca envoltada de polèmiques

Stoitxkov celebrant un gol Foto: EFE.

Hristo Stòitxkov continua sense sortir-se'n com a entrenador. L'etapa sud-africana viu els darrers capítols després de no complir els objectius i deixar l'amo de propietari, sense oblidar els dirigents futbolístics del país organitzador del pròxim mundial, als quals va acusar de corrupció.

El Mamelodi Sundowns està viu en dues copes, però ningú sap si els dirigirà Stòitxkov. El búlgar va anunciar en una ràdio que marxaria perquè no li havien ofert la renovació, visió que no comparteix el president del club, Patrice Motsepe. «Vam al·lucinar en escoltar-lo. El 24 de gener li vam oferir la renovació i en veure que no es decidia, li vam dir que tenia temps fins divendres.»

No és l'única polèmica de l'etapa sud-africana de Stòitxkov. Criticat per no assolir el títol, tot i tenir un sou molt per sobre de l'habitual en la competició, va carregar contra el seleccionador nacional, Carlos Alberto Parreira, per concentrar tres mesos els jugadors de la lliga local, deixant-lo sense vuit membres del Mamelodi en partits clau. També té pendent un expedient disciplinari de la Premier Super League, a la qual va acusar de no tenir ni idea de futbol. «No hi ha respecte per als jugadors i hi ha massa corrupció.» El búlgar sabrà dimarts la sanció que li imposen mentre s'aclareix si plega ja o marxa al final de la temporada.

Darrera actualització ( Divendres, 19 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook