Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Sortiu i disfrutem

DE VINT-I-UN BOTONS · Catalunya presenta una de les convocatòries més potents dels últims anys per enfrontar-se amb Tunísia en el tercer test de Cruyff com a seleccionador

.

Un any després de la victòria, amb golejada inclosa, contra Hondures (4-0), Catalunya es tornarà a vestir de curt avui a la gespa de Montjuïc (a les set de la tarda). Ho farà vestida de vint-i-un botons, amb les seves millors gales, amb una llista farcida de jugadors de primer nivell, en què hi ha fins a sis campions del món (Valdés, Puyol, Piqué, Xavi, Busquets i Cesc). La convocatòria, monopolitzada per jugadors del FC Barcelona (11) i del RCD Espanyol (7), però en què també hi tenen cabuda Albert Puigdollers (Sabadell), Ferran Corominas (Girona) i Sergio Juste (Nàstic) com a representants de segona A, digna d'una selecció aspirant a lluitar, i amb màximes garanties, per guanyar un europeu o una copa del món. Almenys això ha assegurat Johan Cruyff en les hores prèvies al partit, en què no dubtava a situar Catalunya entre les sis millors seleccions d'Europa. El davanter del Roma Bojan Krkic, l'únic futbolista que juga fora de Catalunya, completa una convocatòria de la qual cauen respecte a fa un any homes com ara Òscar Serrano, Sergio González, De la Bella, Víctor Ruiz, Bartra, David Garcia, Damià, Javi Márquez i Rafa Jordà. El fet de poder disposar, aquest cop sí, de totes les primeres espases del Barça i l'Espanyol, ha permès a Cruyff fer una selecció de màxim nivell sense la necessitat de barallar-se amb clubs poc amics de cedir els seus futbolistes a Catalunya –el València, el Màlaga, el Getafe, el Vila-real, l'Almeria, el Sevilla, l'Atlético de Madrid i Olympiacòs, per exemple, van vetar els seus seleccionables fa un any.

L'holandès, que no ha volgut donar cap pista sobre l'onze titular, podria repetir el 4-3-3 que va utilitzar contra Hondures i en què el trident format per Bojan, Sergio García i Corominas, acompanyats per Verdú a la mitja punta, va oferir un recital, o podria apostar per un 4-4-2 amb un mig del camp de luxe amb Busquets, Xavi, Cesc i Joan Verdú. Menys provable és que utilitzi un 3-4-3, com també s'ha arribat a especular.

Al davant hi haurà la selecció de Tunísia, que s'està preparant per a la copa d'Àfrica que es disputarà el mes de gener que ve a Gabon i Guinea Equatorial i que dimecres passat ja va avisar del seu potencial superant per 0 a 2 la selecció del País Basc a San Mamés. Cruyff, però, encara no sap què és perdre amb Catalunya.

Cal agrair als jugadors que vulguin venir tot i la càrrega de partits que tenen durant l'any
Johan Cruyff
SELECCIONADOR DE CATALUNYA
Si volem guanyar haurem de donar el màxim de les nostres possibilitats. I això és positiu, perquè jugar concentrat pot evitar lesions absurdes
El contrari no ve de festa, ve a preparar-se per a la copa Àfrica i això garanteix que es pugui veure un bon partit de futbol
Tunísia és un rival de nivell i ho va demostrar guanyant a San Mamés dimecres
Òscar Garcia
SEGON ENTRENADOR DE CATALUNYA

Tunísia agafa el relleu de Nigèria 13 anys després

Tunísia va arribar ahir, cap als volts de les set de la tarda, a l'aeroport del Prat procedent de Bilbao. Poc després d'aterrar, l'expedició nord-africana va dirigir-se a les instal·lacions de la ciutat esportiva de Sant Adrià per fer una suau sessió d'entrenament prèvia al partit d'avui a la tarda, a diferència de Catalunya, que ha decidit no fer cap entrenament previ. La selecció de Sami Trabelsi agafarà el relleu de Nigèria com a segon representant africà que s'enfrontarà amb Catalunya en la història recent de la selecció. Nigèria, recordem-ho, va jugar contra Catalunya fa tretze anys, el 1998, també a l'Estadi Olímpic Lluís Companys, d'on va sortir escaldada havent encaixat un 5-0, amb gols d'Òscar Garcia (2), Celades, Tamudo i Barbarà.

Darrera actualització ( Divendres, 30 de desembre del 2011 12:47 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter