La gespa potser és de màxima qualitat, però fa tota la pinta que l'actuació que es va fer a l'octubre a Montilivi per solucionar el problema de drenatge no ha tingut els resultats esperats. Almenys és el que s'intuïa quan les pluges encara no havien fet acte de presència –la gespa de la zona més propera a la tribuna presentava unes tonalitats força més fosques que la de les altres parts del camp– i el que s'ha constatat quan ha començat a ploure de manera generosa: hi ha una gran quantitat d'aigua acumulada a la zona més propera a la tribuna que difícilment desapareixerà abans del partit de demà. I el rival, a sobre, és la Real Sociedad, un equip més físic que el Girona i bastant més avesat que no pas els de Narcís Julià a jugar en terrenys de joc pesats. Fins ahir al migdia havien caigut 23 litres per metre quadrat a la ciutat en les últimes 24 hores.
«Demà [per avui] s'anuncia sol i diumenge, pluges, però no del tot confirmades.» Que Julià es presentés a la sala de premsa amb el l'informe meteorològic ben après ja era un símptoma clar que el temps preocupa, i molt. L'entrenador del Girona voldria un camp ràpid, però tem que el fang podria guanyar terreny a la gespa i que durant l'enfrontament sigui més important la condició física que la tècnica.
Deu dies sense descans.
Fins ara, la gespa havia respost prou bé. Com a mínim, s'havien evitat imatges com la del curs passat en què el camp va ser un autèntic fangar en alguns partits. El Girona també va tenir la mala sort que la concentració més alta de partits a Montilivi coincidís en l'època que més va ploure.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.