Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
REGIONAL PREFERENT
ROQUETENC

Un bon punt en inferioritat numèrica del Roquetenc

ROQUETENC

1

SITGES

1

ROQUETENC:

Alfonso, Llorenç (Nando, 58'), Adell, Moisés (Álex, 84'), Julio, Vilanova, De la Torre, Sandu, Javi, Marc (Franklin, 84') i Trullén (Lluís, 58').

SITGES:

Abenoja, Édgar, Capa, Arenas, Carlos, Cristian, Merchan, Axel, Marc (Uri, 50'), Néstor (Arnalot, 90') i Pardo (Rafita, 17').

GOLS:

0-1 (10') Marc. 1-1 (77') Lluís.

ÀRBITRE:

Deniz Kidzlag.
Targetes grogues:
Als locals Marc, Trullén i Nando, i als visitants Edgar, Arenas, Carlos, Cristian, Merchan i Rafita.
Targetes vermelles:
Dues grogues al local Vilanova (57').

El Roquetenc va aconseguir ahir un bon punt, tot i que a priori derrotar el Sitges era molt important en la lluita del conjunt ebrenc per eludir el descens. Però, per altra banda, i veient com va anar el partit, el punt es pot considerar positiu si es té en compte que el Sitges va marcar primer, podria haver sentenciat i el Roquetenc es va quedar amb deu (57'). Al final, però, Lluís va fer l'empat.

Darrera actualització ( Diumenge, 28 de febrer del 2010 02:00 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook