Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
3a DIVISIÓ / 1a CATALANA

El comitè de competició desestima els recursos presentats pel Santboià i el Masnou

Els dos temes estrambòtics de la setmana –l'expulsió del porter del Santboià Rafa Leva per increpar un company i la presència de dotze jugadors de la Muntanyesa durant uns segons al municipal del Masnou– han acabat de la mateixa manera: amb els respectius recursos desestimats pel comitè de competició. En el cas dels maresmencs, el comitè va comunicar el següent: «És una situació prevista a les regles del joc que no constitueix cap infracció en el Reglament General Federatiu.» Atesa aquesta situació, s'ha de veure ara què farà el Masnou, que decidirà avui si apel·la o no, tot i que el president, Roberto Hernández, avançava ahir que possiblement acataran la decisió, tot i que la considera injusta.

El Santboià vol que es parli de futbol.

Els del Baix Llobregat, per la seva part, ja van decidir ahir no anar al comitè d'apel·lació per recórrer la sanció de Leva. «Hem vist que aquesta setmana només s'ha parlat del Santboià per aquest tema, quan l'equip està jugant molt bé. Tenim un segon porter i confíem en ell. Jo crec que no va ser una acció de groga, però és millor deixar-ho córrer», afirma Ramon Andreu Caufapé, president del Santboià.

Darrera actualització ( Dijous, 4 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook