Esports
Chechu (Girona) no fa net dels dolors a la cuixa i serà baixa contra l'Osca Girona.
Notícies de ...
Després del prometedor retorn a Irun, l'extrem del Girona Francisco Javier Flores, Chechu, tornarà a formar part de la llista de baixes del Girona per demà. Segons l'ecografia a la qual va ser sotmès ahir, Chechu encara té un edema a la cuixa esquerre i, per tant, està descartat per al partit de demà contra l'Osca. Abans de rebre un cop al camp del Real Unión, Chechu havia estat de baixa cinc setmanes per una ruptura muscular a la cuixa dreta. L'exjugador del Nàstic no s'ha pogut entrenar durant la setmana. A banda de l'absència de Chechu, de l'entrenament d'ahir a l'annex de Montilivi i que va incloure un rondo gegant i partits de futvòlei, cal destacar la del defensa Almirón, que demà podria jugar. Almirón tenia permís per assistir al naixement del seu fill. Els migcampistes Marcos Tébar i Gerard López i el central Dani Tortolero es van entrenar a un bon ritme. Avui Julià donarà la llista de convocats en què són baixa Pociello i Chechu, lesionats, i Cañas i Migue, sancionats. En canvi, el tècnic del Girona recuperarà Kiko Ratón, absent diumenge pel naixement de la seva filla, i Tébar, que s'ha refet d'una ruptura muscular.
Publicat a
- El 9 Esportiu Comarques Gironines 05-03-2010 Pàgina 10
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.