Esports
SUPERLLIGA FEMENINA
El cuer, l'Eibar, no hauria de fer trontollar el lideratge de l'Euromat Estartit
Notícies de ...
Sense baixes, l'Estartit té sobre el paper un partit plàcid aquest migdia (a 2/4 d'1). Rep l'Eibar, el cuer del grup, que ja en la primera volta va ser una presa fàcil (0-4). «No hi hauria d'haver gaires excuses si no guanyem», reconeix el tècnic, Rafa Gil. Tot i això, va destacar la il·lusió del rival: «Al seu camp, tenien el partit perdut, però no paraven de córrer. Segur que aquesta actitud els ha ajudat a créixer.» L'Estartit vol garantir el primer lloc de grup –«guanyant els tres partits de casa, crec que en farem prou», calcula Gil– per tenir un encreuament accessible, contra el cuer del grup A.
Publicat a
- El 9 Esportiu Comarques Gironines 14-03-2010 Pàgina 17
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.