Aaron Fernández va ser el jugador més desequilibrant del derbi de diumenge entre el Badalona i la Grama. El jugador tarragoní, que reconeixia ahir que va jugar el seu millor partit amb la samarreta colomenca, estava radiant, tant pel resultat com per la seva actuació personal. Va encarregar als seus pares que gravessin el programa Futbol.cat per veure el tercer gol al camp del Centenari: «No sé ben bé ni com l'he fet. Però l'important és el resultat, perquè passem una situació econòmica molt dolenta i, tenint en compte el dineral que s'ha gastat el Badalona, ens alegra molt haver-los donat aquesta lliçó», deia Aaron. El futbolista segurament desconeixia que des de l'última vegada que la Grama havia marcat quatre gols en un partit a domicili havien passat ja sis anys i mig (un 3-4 al camp de l'Hèrcules en la jornada 16 de la temporada 2003/04).
Aaron va rebre després del partit les felicitacions del seu president, Vicente Ferrer, que li va prometre que aquesta setmana cobrarien. «Li hem dit que ens pagui el que sigui, que si són 500 euros o 300, ja servirà a més d'un», diu l'extrem, que feia unes setmanes era protagonista però per un altre assumpte ben diferent: ell va ser un dels principals afectats pel cas del suec impostor.
L'altra cara del derbi.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.