Miguel López podria deixar de ser l'entrenador del Manlleu aviat. Ahir al vespre es va reunir la comissió esportiva del club osonenc –com fa cada dilluns– i va decidir no prendre encara cap decisió, però el pròxim partit al camp del Llagostera podria ser decisiu. L'exentrenador del Santboià –durant sis anys– va arribar a Manlleu l'11 de novembre passat per substituir Francesc Cargol, que havia hagut de deixar el càrrec per problemes de salut, i sembla ser que mai ha acabat d'encaixar amb l'afició i part de la directiva. I és que Cargol havia deixat un molt bon record a Manlleu i no era fàcil substituir-lo. La divisió es va palesar diumenge, després que la Pobla de Mafumet els empatés el partit en el temps afegit, i la graderia va començar a xiular el tècnic i els jugadors. De fet, des de fa jornades, qualsevol decisió del tècnic provoca un xiuxiueig força evident a la graderia del municipal de Manlleu. En qualsevol cas, esportivament l'equip continua viu en la cursa per l'objectiu de jugar la fase d'ascens; és cinquè amb 49 punts, els mateixos que el quart, el Prat, tot i ser el rei de l'empat del grup (13), la seva gran llosa.
El tècnic fa jornades que està qüestionat i podria jugar-se el càrrec contra el Llagostera
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.