El president de la Grama, Vicente Ferrer, va decidir fa uns dies posar a les mans dels seus advocats el conveni signat amb el Barça perquè entenia que el club blaugrana no havia donat raons de pes i no havia emprat un procediment adequat per trencar-lo. Aquesta decisió, amb certes declaracions públiques del màxim mandatari de la Grama, així com algunes trucades telefòniques que no van agradar a Can Barça, han molestat força el club blaugrana, que en aquests moments està molt allunyat de l'actual directiva colomenca. Les relacions s'han refredat tant que la Grama difícilment podrà ni tan sols accedir a altres acords de col·laboració que té el Barça amb entitats catalanes com ara el Reus i el Granollers, que reben una quantitat simbòlica de l'entitat barcelonista.
El famós conveni, que preveia una ajuda de 800.000 euros en tres anys, va ser presentat llavors per l'alcalde de Santa Coloma de Gramenet, Bartomeu Muñoz, amic personal de Joan Laporta, que també es va apropar fins a l'Ajuntament colomenc per fer-se una fotografia que havia de ser històrica i que al final ha tingut molta menys repercussió de l'esperada. La Grama només va ingressar 300.000 euros del primer any de conveni. El mig milió restant no s'ha cobrat ni es cobrarà a no ser que la justícia digui el contrari. El Barça va trencar unilateralment l'acord en entendre que no s'han complert algunes de les condicions fixades. Entre aquestes, la que obligava la Grama a tenir sanejats els seus comptes i a fer una auditoria que reflectís tots els moviments econòmics de l'entitat blanc-i-blava. La situació ha arribat a un punt de difícil retorn i caldrà veure quins dirigents blaugrana (si és que n'hi ha algun) s'asseuen al costat del president, Vicente Ferrer, en el partit de diumenge al Nou Municipal.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.