Després de tres mesos de baixa, Mauro Ravnich tornava ahir a dirigir la banqueta del Benavent, i el cert és que la reestrena del tècnic croat no va poder ser millor. L'equip lleidatà, molt motivat per aquest fet, va ser capaç de recuperar-se de la matinera expulsió del seu porter i de remuntar el gol inicial dels locals.
La Rapitenca va sortir al terreny de joc amb molta força i va tenir tres ocasions força clares en els primers cinc minuts. Tot i així i a mesura que passaven els minuts el duel es va anar anivellant i els visitants també van disposar de bones ocasions. En el minut 20, Xavi va estavellar la pilota al pal en una falta directa, en el mateix minut en què Ballesteros acabés expulsat per tocar la pilota amb la mà fora de l'àrea.
Tot semblava posar-se més de cara, quan Edu Aguilar va avançar els del Montsià amb una rematada desprès d'una jugada d'estratègia. La motivació dels visitants, però va propiciar poc desprès l'empat, gràcies a un xut d'Eric (30') que un defensa local va desviar al fons de la xarxa. El mateix Eric, a més, va posar els visitants al capdavant sis minuts després, quan sol davant Marc no va fallar.
Després de la represa, i tot i assetjar la porteria visitant, la Rapitenca ja no va tenir l'encert necessari per canviar el signe d'un partit amb una dedicatòria ben clara.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.