Després d'encadenar tres victòries contra rivals directes, la Pobla espera deixar la permanència gairebé segellada en la visita d'avui al feu del Castelldefels. El conjunt grana ha demostrat en el tram clau de la temporada que ho té tot per continuar un any més a tercera i ha deixat molt ben encarrilada la salvació a còpia de gols. Això sí, per evitar patiments en l'últim tram i acostar-se a la tranquil·litat, el filial del Nàstic haurà de guanyar el Castelldefels, que viu una situació molt tranquil·la després de vèncer quatre dels darrers cinc partits. Precisament per això, Santi Coch espera una certa relaxació dels del Baix Llobregat, que l'únic al·licient que tenen ara és acabar la temporada al més amunt possible. Per a aquest duel, el tècnic grana no podrà disposar de Denís ni del porter Sergio, sancionats, ni tampoc de Llobet, lesionat.
Esports
La Pobla busca la tranquil·litat
El conjunt grana visita Castelldefels amb l'objectiu de deixar la permanència gairebé segellada
Notícies de ...
Publicat a
- El 9 Esportiu Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 25-04-2010 Pàgina 13
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.