Amb la confirmació definitiva que el Gavà acompanyarà el Terrassa a tercera, i que, o bé l'Espanyol B o bé la Grama jugaran la promoció de permanència (el Lleida també podria, però és una possibilitat més remota), a tercera divisió ja saben de quin mal han de morir. Ara, tots els clubs de la zona baixa coneixen el límit: la 15a plaça. Els dos descensos catalans segurs, i un tercer possible en la promoció, fan que a banda de les tres últimes places –dues ja estan adjudicades, Blanes i Olesa–, els tres següents també podrien baixar en el pitjor dels casos. Així, des del Vilanova (12è amb 43 punts) cap a baix encara no poden estar tranquils. Els únics que ja ho estan són el Castelldefels, el Balaguer, l'Amposta, l'Europa, el Llagostera i el Cornellà. I per a la tercera plaça de descens directe, només hi ha dos candidats, el Premià o la Rapitenca (empatats a 33 punts i amb el goal average favorable als de la Ràpita), ja que el Benavent (39), en cas de triple empat no seria l'equip perjudicat, ho seria el Premià.
Els quatre primers, faves comptades.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.